XCMG Wheel Loader Spare Parts Fornite in Russia

Sta settimana avemu esportatu pezzi di ricambio XCMG per caricatore di roti in Russia.
Xuzhou Chengong Machinery Import and Export Co., Ltd furnisce diverse pezzi di ricambio per u famosu caricatore di a marca XCMG di China, cum'è pompa, filtru, rota di supportu ... Avemu un bonu prezzu per i clienti chì anu caricatore di marca XCMG.XCMG Brand New ZL50GN Wheel Loader China Top 5 Ton Front Wheel Loader with Spare Parts.
U caricatore di roti ZL50GN hè l'ultimu pruduttu intergenerazione sviluppatu da XCMG nantu à a basa di e risorse tecnologiche globalizate.
Fighjendu u valore di u cliente è enfatizendu l'esperienze di i clienti, XCMG loader hè l'equipaggiu di prima scelta per l'urganizazione di produzzione in i campi di porti, mine, custruzzioni di ingegneria è logistica.
Caratteristiche di u mudellu:
1. L'esclusiva di XCMG è a catena di trasmissione di alta efficienza di torque elevata presenta una corrispondenza ragionevule.
2. XCMG caratteristiche di parti struttura super-pesante-caricamentu sò liberi di pesu redundant.
3. Cù wheelbase allargata, a capacità di travagliu è a stabilità guidanu l'industria.
4. U disignu di centru di e articulazioni principali di a cerniera riduce u raghju di rotazione è riduce l'usura di i pneumatici è u cunsumu d'energia.
5. A cabina ergonomica di cuncepimentu adopra una struttura di scheletru integrale, pezzi di trim interni delicati, è misure d'insulazione di u sonu è di riduzzione di u rumore, cun un largu campu visuale, un spaziu super-grande, è un altu cunfortu di operazione.
6. A cunfigurazione diversificata è l'appiccicazioni cumpletu si adattanu in modu cumpletu à i bisogni di a custruzzione in diverse regioni è in diverse cundizioni di travagliu.

Punti salienti di u rendiment:
1. A forza di trazione 160kN è a capacità di dumping ≥3.5m elevata manighjanu e cundizioni severi cun facilità.
2. ≥7,500kg capacità di elevazione è 170kN forza di rupture manighjà ogni tipu di materiali cun facilità.

Varietà di strumenti attaccati chì rispondenu à i bisogni di e diverse cundizioni di travagliu:
Benna di scarico laterale/ Pinza tagliatrice I (denti accoppiati)/ Denti tagliatore II (denti sfalsati)/ Morsetto a bocca di rospo/ Pinza porta/ Macchina per afferrare l'erba/ Spazzaneve/Forchetta per pallet.

Di sicuru, sè vo site un grossista di pezzi di ricambio per a machina di custruzzione, per piacè sentitevi ancu liberi di cuntattateci.
A nostra linea diretta 24 ore per a vendita è u serviziu dopu, 0086 18068706925.

nutizie 1 (3)

nutizie 2


Tempu di post: Jul-11-2022